Accéder au contenu principal

Patchwork & Quilts #195 📌🌞

Bonjour, et bienvenue ici ! 
Hi, welcome here!

⭐⭐🌞⭐⭐

Oups, désolée pour la publication tardive de cet article et de la link partie, j'ai travaillé aujourd'hui samedi et ce n'est qu'une fois arrivée au travail que je me suis rappelée que j'avais oublié de publier... 
Je reviens tout juste du boulot, et me dépêche de remédier à ça !

Oops, sorry for the late publication of this post and the link party, I worked today on Saturday and it wasn't until I got to work that I remembered I'd forgotten to post... 
I've just got back from work, and I'm hurrying to correct that!
Le quilt météo de la Savoie avance vite, surtout depuis que j'ai décidé de mettre de côté momentanément celui de Montpellier. 2 quilts 2023 en parallèle c'est beaucoup et à ce rythme je n'aurais pas terminé avant la fin de cette année !

The Alps temperature quilt is progressing fast, especially since I decided to put the Mediterranean quilt on hold for a while. Two 2023 quilts in parallel is a lot, and at this rate I won't be able to finish them before the end of this year!

⭐⭐👶⭐⭐

Avez-vous vu mon article à propos des BB quilts ? Il est ici.

Have you seen my post about baby quilts? You'll find it here.


⭐⭐🎯⭐⭐
Stats de la semaine :
🎯 Mon objectif est de coudre trois fois par semaine, au moins 15 minutes, et je participe ainsi à "Stitching Stuff", organisé par Kate.
🠞 Cette semaine 9, période du samedi 24 février au vendredi 1er mars, j'ai pu coudre selon mon objectif : jours sur 7. Pour l'instant tout va bien !

Stats for the week:
🎯 My goal is to sew three times a week, for at least 15 minutes, so I take part in "Stitching Stuff", hosted by Kate.
🠞 This week #9, from Saturday, February 24 to Friday, March 1, I was able to sew according to my goal: ④ days out of 7. So far, so good!

🎯 3/7 jours / days :

📆 Semaine / Week #9 ✅ (4/7) 😋
📅 Semaines en février / Weeks in February : 5/5
📊 Semaines en 2024 / Weeks in 2024 : 9/9
Pourcentage / Rate : 100% 💪


⭐⭐💕⭐⭐


Bienvenue à la link party Patchwork & Quilts de cette semaine !
Merci pour vos partages de liens, la semaine dernière il y a eu 15 entrées 😍💕😍

Welcome to this week's Patchwork & Quilts link party!
Thank you for sharing your links, last week there were 15 entries 😍💕😍
Have you had a chance to visit and admire everyone's work?


D'aujourd'hui à mercredi midi, vous êtes les bienvenues pour partager vos projets en cours.
💖 Voici venu le temps de créer du lien ! 💖

From today until noon on Wednesday, you're welcome to share your current projects.
💖 It's time to link up! 💖

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter
🔗 15 Minutes to Stitch




Commentaires

Gwyned Trefethen a dit…
yes, it is difficult to juggle two quilts simultaneously. It requires focus and a solid system. Your temperature quilts are so worth it. I love watching them grow, whether you are working on both, or just one as you are doing now.
Anonyme a dit…
Your temperature quilt is beautiful. I love seeing all of the unique ways that quilters show the highs and lows where they live. The baby quilt is lovely too! Gail at the cozy quilter.
Kate a dit…
It's never easy when your schedule gets disrupted to keep up with the blog too. Great stitching metrics to date. Hope this week is as good. Love your Alps temperature quilt.
Celine Combet a dit…
Joli ce quilt temperature!
Your Alps quilt is looking amazing. Gorgeous colors in this quilt as well. Wishing you a lovely and productive week. Hugs
Quilting Gail a dit…
Your Alps temperature quilt is looking fantastic!
Liz A. a dit…
I would imagine doing one temperature quilt would take up your time. Two is a lot.
Bonne chance Frédérique, avec ton quilt météo. C'est beaucoup de travail mais ça va être super!
Bleu Mirabelle a dit…
J'adore ce modèle de quilt météo, je t'annonce que j'ai fort envie de te copier pour la météo 2025!:-)))
... et en bonne opportuniste, je te donne le lien vers mon nouveau blog car la migration canalblog s'est très mal passée : https://unchiendesfleurs2.over-blog.com/
Au plaisir de t'y retrouver! Bises